Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Trnavský kraj

Hotel Kormorán zabezpečuje svoje služby aj turistom po Dunaji

Hotel Kormorán Foto: TASR

Naším základným krédom je zákazník. Neustále sa usilujeme o to, aby návštevník neprišiel len raz, prvýkrát a naposledy. O hosťa sa treba starať tak, aby sa vrátil, zdôraznil riaditeľ hotela Š. Nagy.

Šamorín/Čilistov 12. januára (TASR) - Hotel Kormorán pri Šamoríne v Čilistove ponúka okrem ubytovacích a stravovacích možností celý rad iných služieb. Sú to napríklad prístavy. Okrem sídla hotela môžu kotviť lode prichádzajúce z Maďarska, Rumunska v prístavoch Kormorán aj v Štúrove a Bratislave. Pontóny môžu použiť kajutové lode. Na základe spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou lode, ktoré plávajú po Dunaji, sa zastavia aj u nás, povedal pre TASR riaditeľ hotela Kormorán Štefan Nagy.

"Prvá zastávka je v Štúrove, kde pasažieri môžu navštíviť okrem mesta cez most Márie Valérie aj pamätihodnosti susedného, maďarského Ostrihomu. Potom sa výletné lode zastavia u nás, kde turistom podľa ich žiadostí zabezpečíme stravovanie, respektíve ubytovanie a potom plavidlá pokračujú do Bratislavy, Viedne alebo aj ďalej," ozrejmil riaditeľ s tým, že spoločnosť má prístavy aj v hlavnom meste SR na dvoch miestach.

Podľa Nagya je takáto spolupráca pre hotel veľmi potrebná a užitočná. "Na kajutovej lodi sa vezie cca 150 - 200 cestujúcich. Keď navštívia naše pohostinské zariadenie pri Dunaji, tak nás to veľmi teší," konštatoval. Pripomenul, že všetky prístavné pontóny spoločnosti môžu prijať aj viac lodí. Po ich spojení turisti prechádzajú cez palubu viacerých lodí.

Hotel Kormorán v Šamoríne v okrese Dunajská Streda zaznamenáva v prípadoch zastavenia plavby značné straty. "Môže to zapríčiniť veľmi nízka alebo vysoká hladina vody Dunaja. Počas povodní je premávka cez Vodné dielo Gabčíkovo pozastavená," vysvetlil. Podotkol, že podobná situácia sa vyskytuje aj v prípade, že voda rieky zamrzne.

"Naším základným krédom je zákazník. Neustále sa usilujeme o to, aby návštevník neprišiel len raz, prvýkrát a naposledy. O hosťa sa treba starať tak, aby sa vrátil znova," zdôraznil Nagy. Poznamenal, že hotel sa nachádza na "konci sveta", dva kilometre od Šamorína, pri prívodnom kanáli VDG, kde náhodný hosť príde len málokedy. "Ale keď nás navštívi, musíme urobiť všetko pre to, aby sa aj vrátil. Vyzerá to tak, že sa nám to darí. Vážime si každého hosťa," zdôraznil riaditeľ hotela.